Shell distributeur

Teamleider administratie

Verzorgen van onze boekhoudingen en borgen dat onze administratieve processen soepel verlopen doordat je onze mensen in hun kracht zet en onze werkprocessen optimaliseert. Dat dat is in een notendop wat je als ‘chef d’administration’ bij ABC doet.

Je geeft dagelijkse sturing aan het team, coördineert én optimaliseert de werkprocessen en brengt de algehele performance van de afdeling naar een hoger niveau!

Teamleider administratie

Al meer dan 100 jaar zorgen wij er met onze energie voor dat bedrijven in beweging blijven. Of we nu de zakelijke mobiliteit verduurzamen met de juiste hernieuwbare brandstoffen of onze kennis over industriële smering inzetten waarmee onze klanten hun productieprocessen optimaliseren. Daar kom jij om de hoek kijken. Wij hebben namelijk veel ideeën en grote ambities en jij hebt de expertise en drive om dat allemaal administratief in goede banen te leiden. Klinkt dat als een ‘perfect match’? Solliciteer dan snel!

Wie ben jij?

Voor ons is wie je bent en hoe je bent misschien wel het belangrijkste. Omdat wij continu inspelen op de veranderende wereld om ons heen is het belangrijk dat jij je prettig voelt in een veranderende organisatie met veel dynamiek. Vanuit de informele en inspirerende omgeving in ons gloednieuwe én duurzame kantoor in Tilburg doen wij er alles aan om samen iedere dag stappen te maken!

Jij

  • bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van meerdere entiteiten;
  • geeft functioneel leiding aan de medewerkers van de afdeling en bent het eerste aanspreekpunt;
  • ontwikkelt de afdeling in lijn met het bedrijfsbeleid én cultuur van ons bedrijf;
  • coacht alle medewerkers (4FTE) naar ‘de beste versie van zichzelf’;
  • stelt periodieke managementrapportages en -analyses op;
  • beheert debiteuren en crediteuren administratie en je doet gerelateerde betalingen;
  • coördineert en controleert administratieve werkzaamheden zoals boekhouding, facturatie,
    inkooporders en klantenadministratie;
  • initieert verbeteringen van bestaande processen, procedures en systemen;
  • beheert de verzekeringsportefeuille in samenwerking met onze directeur;
  • werkt actief mee omdat je als senior grip wilt houden op het hele werkproces;
  • leidt administratieve projecten systeemimplementaties en compliance-initiatieven;
  • monitort de naleving van relevante wet- en regelgeving zoal o.a. AVG en fiscale wetgeving;
  • bereid accountantscontroles voor en begeleid deze;

Waar je extra punten voor scoort is als jij energie krijgt van het optimaliseren van bedrijf software en ideeën hebt over de inrichting van ERP systemen 😉

Kortom: met jouw talent en vaardigheden zorg je ervoor dat onze business verder kan groeien doordat onze administratieve- en financiële organisatie optimaal presteert.

To the point

Je salaris is uiteraard afhankelijk van je niveau, ervaring en de ‘X-factor’. Daar passen uiteraard prima voorwaarden bij. Minstens zo belangrijk vinden wij dat jij je blijft ontwikkelen zodat ook wij slimmer worden. Als je daarvoor een opleiding of cursus wilt volgen dan kan dat. Als jij jezelf nu helemaal herkent in deze vacature dan wil onze ‘people manager’ Chantal jou graag leren kennen. Stuur je CV en motivatie direct naar sollicitatie@abcenergies.nl. Chantal neemt dan zo snel als mogelijk contact met jou op. Wil je eerst meer weten dan kun je Chantal bellen op 013 542 52 00.